18 de març 2014

EDIFICIS DE BARCELONA

El Dimarts 4 de Març, els alumnes de 3r d'ESO vam fer una sortida a Barcelona, a conéixer l'urbanisme de la ciutat i visitar diferents edificis i museus.
Tot i que van haver vòmits i cants dels alumnes dins del autobús en el viatge d'anada, el viatge es va fer molt impacient ja que aquesta excursió era bastant esperada per tots els que hi van anar.
Van baixar al llarg del Passeig de Gràcia, admirant els edificis modernistes de Gaudí. Vam esmorzar a la Plaça de Catalunya. Després vam visitar el barri gòtic, amb el claustre de la catedral i la Plaça de sant Jaume. També vam entrar a  l'església de Santa Maria del Mar, vam veure el fossar de les Moreres i a visitar el Born en dos torns, mentre que l'altre meitat dels alumnes van anar al Parlament de Catalunya a fer una visita guiada.
Cap a les dues, vam anar cap al Maremàgnum, on vam dinar. Després de dinar, vam anar a visitar el Museu d'Història, encara que a aquelles hores tothom ja estava una mica cansat. En acabar, vam tornar cap a casa.
Va ser una experiència bastant emocionant sobretot perquè tots els alumnes vam saber conviure junts.