13 de març 2013

PROJECTE MOTXILLES ESCOLARS BOLIVIA

Dins la campanya 2013 “La educación, Puerta de Desarrollo” promoguda per l’AEPECT  ( Asociación Española para la enseñanza de las Ciencias de la Tierra), els alumnes de primer de Batxillerat engegaran una campanya de recollida de fons econòmics per al projecte “Mochilas escolares” per als nens de Zafra (Departamento de Santa Cruz), al sud-est de Bolívia .
La realitat social d’aquests nens és difícil. La majoria d’ells treballen en el conreu de la canya de sucre des de petits, amb els seus pares, i van canviant d’escola degut a la feina. El govern departamental està treballant en el programa “Más niños en la escuela, menos niños trabajando: hagamos equipo” que requereix una aportació de 1000 euros cada any per tal de dotar de motxilles i útils escolars a aquests alumnes .
Els nostres alumnes de primer de Batxillerat participaran en la recollida de fons econòmics mitjançant diferents activitats promogudes i realitzades per ells mateixos  dins i fora del centre.
Esperem la vostra col.laboració!

1 comentari:

Carmen Montoro ha dit...

!Hola chicos!!!
Qué ilusión tan grande ver que vuestro proyecto ya está en marcha.
Soy Carmen,la responsable del área de sensibilización de la Vocalía de Acción Solidaria de AEPECT. Trabajo en un pequeño pueblo de Jaén, soy la directora y maestra de educación especial. Me he puesto en contacto ya en varias ocasiones con vuestra profesora Tina y os tengo que decir que me ha sorprendido enormemente desde el primer momento vuestra inquietud y emprendimiento. Sois geniales. Un millón de gracias en nombre de todos los niños de la Zafra a donde irán a parar los beneficios de vuestro esfuerzo.
Esta noticia acompañada de vuestra foto (qué guapos, qué sonrisas!!!) me ha hecho muy feliz, he cargado las pilas para mucho tiempo,ejej. Os mando muchos besos y espero conoceros muy pronto.