19 d’abril 2012

PRAGA 2012

Primer dia
El dia 28 de març els alumnes de 2n de Batxillerat vàrem iniciar el viatge de fi de curs a Praga. Es tractava d’un viatge de 5 dies.
Eren quarts de 12 quan vam arribar a la ciutat. Després d’alguns problemes amb l’hotel on ens havíem d’allotjar, ens vàrem dirigir cap al centre amb la nostra guia. Vam visitar, entre d’altres llocs, el cementeri jueu. Lloc que ens va agradar i sobtar a gairebé tothom per la forma com estan col·locades les tombes.

Segon dia
L’endemà, ens van portar cap al castell de Praga, on vam poder veure les diferents parts que componen el recinte com la catedral, els diferents palaus, el palau reial i el Carrer de l’Or.
La tarda va ser lliure per tothom, així que molts vam aprofitar per anar a veure alguns dels llocs on no teníem previst anar amb la guia, com per exemple la plaça Wenceslao.

Tercer dia
L’últim dia vam haver de matinar una mica més per poder gaudir d’una bona visita al camp de concentració de Terezín.

Al camp de Terezín, els més agosarats, van passar per un túnel (estret, fosc i fred) de més de 500 m, que semblava que no s’acabés mai. Sort dels focus, que ens il·luminaven el camí.

Quin luxe pels caps del camp, fins i tot hi tenien una piscina!

Aquella tarda també la vam tenir lliure i la majoria la vàrem passar comprant petits regals per la família.

Només ens quedava una nit a Praga, podríem dir que ni tan sols una nit, sinó mitja, ja que a les 5 de la matinada havíem d’agafar el bus que ens portaria cap a l’aeroport. Aquelles poques hores les vam decidir passar a la discoteca més gran del centre d’Europa, Karlovy Láznê.