Enguany l'institut comença un projecte Comenius de dos cursos de durada amb d'altres centres escolars europeus. El projecte, que s'anomena "Maths as play", té com a objectiu principal ajudar als estudiants a desenvolupar la capacitat de pensar matemàticament, utilitzant jocs matemàtics o activitats innovadores, i aconseguir, d'aquesta manera, motivar als alumnes a aprendre matemàtiques. Dins del marc del projecte i com una activitat inicial es va passar durant la primera setmana de classe als alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO una enquesta anònima per tal de copsar la seva actitud matemàtica i la valoració que en fan de l’assignatura de Matemàtiques. Els resultats són força interessants i cal destacar que:
- Consideren l’assignatura com una matèria necessària pels seus estudis.
- En principi, no creuen que sigui una assignatura excessivament teòrica.
- Els satisfà resoldre correctament un problema.
- Reconeixen que si s’ho proposessin, arribarien a resoldre bé els problemes.
- Consideren que tenint uns bons coneixements de matemàtiques tindrien més possibilitat de trobar feina.
- Creuen que el joc sí els pot servir per aprendre matemàtiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada