26 de març 2012

VIATGE A ROMANIA!

El dia 27 de febrer les alumnes de 4rt d’ESO Natàlia Carbó, Mariona Ollé, Marta Dalmau i Irene Corts vam viatjar a Romania acompanyades dels professors Miquel Sànchez i Ester Ferrando per participar en el “Projecte Comenius: Maths as play”, que vol motivar als alumnes a aprendre matemàtiques mitjançant jocs.

Vam agafar l’avió que ens va portar fins a Bucarest a Barcelona, i al arribar a la capital romanesa ens vam trobar amb els estudiants dels diferents països que participaven en el projecte: Romania, Bulgària, Turquia, França, Anglaterra i Alemanya.

Vam traslladar-nos fins a la ciutat de Roman amb autobús, on ens vam allotjar en un hotel durant l’estada. Durant la setmana a Roman vam conéixer i visitar escoles romaneses i vam poder veure el seu ensenyament.

Alhora, vam menjar plats típics, aprendre el ball tradicional i conéixer molt més la seva cultura, que per nosaltres era desconeguda, el seu país i a molts estudiants de tot Europa.

Va ser un viatge molt enriquidor per a totes, esperem repetir l’experiència.

Riudoms, 12 de març de 2012.