29 d’abril 2015

INTERCANVI ISNEUVILLE-RIUDOMS

Aquest curs 2015 els alumnes de 3r i 4t que fem l’optativa de francès hem fet un intercanvi amb alumnes d’Isneuville, Normandia. Nosaltres ja hi vam anar aquest octubre passat i aquest abril ens ha tocat rebre’ls aquí.
Van arribar el dijous setze havent aterrat al Prat i havent agafat un bus per finalment arribar  a Riudoms. Els esperàvem nerviosos. Les tres primeres hores de dijous ens van passar molt lentes esperant que l’Àngel, el conserge, ens avisés. A les 10:30 ja els teníem aquí, després d’uns 6 mesos esperant-los.

Durant el matí de dijous vam visitar Riudoms: la Calderera, l’Ajuntament, la plaça de l’arbre...  La tarda va ser lliure. La majoria vam aprofitar-la per quedar amb els amics.
El divendres al matí vam aprofitar-lo per anar a Reus. Ens va encantar poder pujar al campanar! També vam fer una estona de visita a un museu, parlant principalment de Gaudí.
Dissabte i diumenge van ser dies lliures. La majoria vam aprofitar per anar a passar el dia al Port Aventura i sopar a Reus. Ens van passar volant!

Dilluns vam fer la primera hora de classe. Després vam pujar l’autobús i cap a Tarragona, on vam visitar les ruïnes romanes, dinar  i sobretot la seva desitjada platja on vam remullar-nos els peus i fer-nos fotos. Va fer un dia fantàstic.
Dimarts, l’últim dia, vam marxar ben d’hora cap a Barcelona. Vam visitar el Parc Güell, la Sagrada Família, el Maremàgnum... També vam aprofitar per fer algunes compres i acabar d’aprofitar el temps plegats. Tocades les cinc vam haver de portar-los a l’aeroport. Ningú volia que marxessin, i suposo que ells tampoc volien marxar.
Vam tornar amb l’autobús mig buit cap a casa. Havia passat tot tant ràpid...
Ens ha encantat poder viure aquesta experiència!