20 de juny 2014

CRÒNICA DEL VIATGE A MALLORCA

I tot va començar a les 7 de la tarda al davant del institut a punt d’agafar l’autobús direcció a Barcelona, amb maletes, cremes i ulleres de sol  i nervis, comiats, riures i moltes ganes de passar-s’ho bé. Al cap d’unes horetes vam embarcar de nit al port de Barcelona i va ser llavors quan sabíem que tot havia començat. Va ser una nit d’allò molt moguda, moltes onades, marejos i corregudes pels passadissos, però tot i així, l’endemà ja vam començar amb una visita pel castell de Bellver i pel casc antic incloent la Catedral de Palma. Després d’instal·lar-nos a l’hotel situat a la zona de Can Pastilla vam decidir relaxar-nos a la platja i piscina de l’hotel després del cansament de la nit i cap al vespre, després de sopar, vam optar per investigar els pubs de la costa.
Els següents dies vam visitar la fàbrica de perles Majòrica, les coves del Drach podent gaudir d’un viatge pel llac subterrani Martel, el mirador del Morro de sa Carabassa, la platja de Puerto Cristo i de la de Formentor i el port de Pollença. Cal dir que vam poder gaudir d’unes vistes increïbles, d’un sol que va deixar a més d’un com una gamba i de la gran verdor que cobreix “Ses illes”; i tot això sense moure’ns del mar Mediterrani.
Respecte l’hotel on vam allotjar-nos durant els quatre dies no ens podem queixar. Hi havia piscina, el menjar estava bé, les habitacions còmodes, platja a tocar...encara que l’únic que ens va fallar va ser que estava una mica allunyat del centre de Mallorca i per això ens vam haver de desplaçar amb transport públic. Però en general tot va estar perfecte!
Finalment va tocar embarcar de nou per tornar a la nostra terra. Vam pujar al vaixell direcció a Barcelona cap a les 12 del migdia i vam passar-hi tot el dia podent gaudir dels últims moments del viatge tots junts fins el vespre que vam agafar l’autobús cap a Riudoms.
Han estat moltes hores junts, molts moments amb qui compartir, una gran oportunitat per poder conèixer-nos millor i moltes lliçons de companyonia. Aprofito per donar gràcies als professors que ens han acompanyat durant aquests dies i ens han fet passar unes grans estones inoblidables: a la Tessa Molas, al David Labrador i al Jaume Civit.
I aquí finalitza una altra etapa de la nostra vida i amb un gran somriure orgullosos de tot el que hem viscut junts podem dir que tot el que ha passat a Mallorca es queda a Mallorca.